Bestel tickets

Hoe reserveren?

Kies een abonnement (vanaf 4 verschillende voorstellingen per persoon) of losse tickets.

Bestel je je tickets online, dan zie je onmiddellijk welke plaatsen nog vrij zijn. Het systeem stelt je zelf plaatsen voor. Liever een ander zitje? Geen probleem, in één klik wijzig je de voorgestelde zitjes. Bij ongenummerde plaatsen reserveert het systeem het gevraagde aantal plaatsen. Vul alles correct in zodat we je tickets kunnen mailen en je kunnen contacteren indien nodig.

Hoe betalen?

Online of aan de balie, met kredietkaart, Bancontact, overschrijving, cash, cultuurcheques (Sodexho, Accor, Edenred), Rand-uit-cheques of een kadobon van Den Blank. Er zijn geen transactiekosten.

Is je betaling in orde, dan ontvang je via mail een ‘print at home’- ticket met qr-code. Je kan je tickets ook door ons laten printen aan de balie. We sturen geen tickets op per post.

Goed om weten

  • Je kan ook tickets reserveren via onze infobalie of t 02 687 59 59.
  • Betaalde tickets worden niet terugbetaald of geruild. Tickets doorverkopen kan via onze ruilbox.
  • Wordt een voorstelling geannuleerd, dan verwittigen we je en krijg je je geld terug.
  • Onbetaalde tickets vervallen na 5 werkdagen. Onbetaalde tickets die een kwartier voor de voorstelling niet zijn afgehaald, worden bij een uitverkochte zaal doorverkocht.
  • Het voorverkooptarief geldt tot de dag voor het evenement.
  • Kinderen van 0 t.e.m. 2 jaar die op de schoot van een volwassene zitten, krijgen gratis toegang.
  • Abonnees ontvangen een persoonlijke abo-code. Met deze code kan je later tickets bijbestellen aan abonnementstarief. Ben je dus niet zeker? Boek dan je extra tickets als je zeker bent, en hopelijk ben je dan nog niet te laat.
  • Voor rolstoelgebruikers en hun begeleiders zijn er voorbehouden plaatsen. Contacteer ons om deze te reserveren.